اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| هتل عتیق قوچان فاقد مجوز میراث فرهنگی و گردشگری است

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان گفت: هتل عتیق این شهرستان فاقد موافقت اولیه، پروانه بهره‌برداری و موافقت اصولی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

فارس من| هتل عتیق قوچان فاقد مجوز میراث فرهنگی و گردشگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای را تحت عنوان «هتل عتیق قوچان همچنان در خواب زمستانی است» به ثبت رسانده بودند و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند.

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت هتل عتیق این شهرستان گفت: بنا و ساختمان این هتل چندین سال قبل توسط مالک شخصی ساخته‌ شده اما هیچ مجوزی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نسبت به احداث آن اخذ نشده است.

جواد رجبی بیان کرد: پس از ساخت نیز مالک بنا به‌دنبال دریافت مجوز بوده اما باید گفت این سرمایه‌گذار موافقت اولیه، پروانه بهره‌برداری و موافقت اصولی را از وزارتخانه دریافت نکرده است.

وی یادآور شد: مالک حتی نامه‌نگاری‌هایی نیز برای تبدیل تعرفه‌های آب، برق و گاز به تعرفه‌های گردشگری داشته اما به دلیل نداشتن مجوز اتفاقی رخ نداده و در بازپرداخت تسهیلاتی که از بانک گرفته نیز با مشکلاتی روبرو شده و در حال حاضر بنا در مصادره بانک است.

گفتنی است؛ هتل عتیق قوچان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است که برای آن مجوزی صادر شود.

انتهای پیام/ 70043

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول